الاثنين، 24 نوفمبر 2014

YaHoo media.net

Media.Net, a collaborative effort between search engine conglomerates Yahoo and Bing!, is gaining good traction as a player in the contextual advertising network arena. Ads delivered by the network are generally of better quality and their approach claims to make more for the advertiser, through the use of an advanced system for ad delivery. Some of the largest clients of Media.Net include Facebook, Monster and Amazon, earning the service a strong reputation from some of the larger spenders in the advertising game. However, a lack of public, quantifiable data doesn’t necessarily prove Yahoo’s claims that it provides a better advertising service (i.e. more revenue for publishers and advertisers alike) than its main competitor.


Media.Net، وهو جهد تعاوني بين التكتلات محرك البحث ياهو وبنج!، تكتسب الجر جيدة كلاعب في الساحة السياقية شبكة الدعاية. الإعلانات تسليمها من قبل الشبكة بشكل عام ذات نوعية أفضل ونهجها يدعي لبذل المزيد للمعلن، من خلال استخدام نظام متقدم للتسليم الإعلان. بعض من أكبر عملاء Media.Net تشمل الفيسبوك، الوحش والأمازون، وحصلت على خدمة سمعة قوية من بعض المنفقين الأكبر في لعبة الدعاية. ومع ذلك، فإن عدم وجود العام، والبيانات الكمية لا تثبت بالضرورة المطالبات ياهو أنه يقدم خدمة الإعلان أفضل (أي المزيد من العائدات للناشرين والمعلنين على حد سواء) من منافسه الرئيسي.

1
2

0 التعليقات :

إرسال تعليق

عربي باي