الاثنين، 24 نوفمبر 2014

The playing field § الملعب

When it comes to online advertising for your publishing website, you have many choices. It can be harrowing to make a decision of which advertising network to go with, though, with all the options at hand. In this post, we wanted to specifically focus on two of the major players in the contextual advertising game: Google’s Adsense and Yahoo’s Medianet. Both provide a robust network of advertisers and make use of browsing history, the content on your site and other contextual indicators to present your site’s visitors with relevant ads that maximize your revenue and increase the odds of click-through.


عندما يتعلق الأمر الى الاعلان على شبكة الانترنت لنشر موقع الويب الخاص بك، لديك العديد من الخيارات. ويمكن أن يكون مرعبا لاتخاذ قرار منها شبكة إعلانية للذهاب معها، رغم ذلك، مع كل الخيارات في متناول اليد. في هذا المنصب، أردنا أن نركز تحديدا على اثنين من اللاعبين الرئيسيين في اللعبة الإعلانات السياقية: جوجل ادسنس وMEDIANET ياهو. كلا توفير شبكة قوية من المعلنين والاستفادة من تاريخ التصفح، والمحتوى على موقع الويب الخاص بك والمؤشرات السياقية الأخرى لتقديم زوار الموقع الخاص بك مع الإعلانات ذات الصلة لتعظيم الإيرادات وزيادة احتمالات النقر إلى الظهور.

1
2

0 التعليقات :

إرسال تعليق

عربي باي